General

اولین اطلاعات از فیلم‌نامه فیلم Metal Gear Solid منتشر شد

اولین اطلاعات از فیلم‌نامه فیلم Metal Gear Solid منتشر شد
مهرداد ولی زاده
/ دسته ها: اخبار عمومی

اولین اطلاعات از فیلم‌نامه فیلم Metal Gear Solid منتشر شد

به گفته جردن وگت، فیلم Metal Gear Solid ادامه‌ی هیچ‌کدام از شماره‌های این بازی نخواهد بود.

 

نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال جذابیت‌های زیادی را به همراه داشت. از انتشار اولین تریلر فیلم‌هایی مانند Aquaman و Godzilla: King of the Monsters گرفته تا اخبار و ویدئوهای مربوط به سریال‌های Arrow، Preacher و Titans که طرفداران جوان زیادی را به وجد آورد. در Comic-Con امسال شاهد انتشار اخبار جدیدی از فیلم‌های مطرحی مانند Venom، Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald و Glass نیز بودیم. ولی خبری که گیمرها به دنبال آن بودند چیزی فراتر از دنیای DC و Marvel بود.

جردن وگت رابرتز که قبل از کارگردانی فیلم Metal Gear Solid به کارگردانی فیلم Kong: Skull Island پرداخته بود، در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال در مصاحبه‌ای که با وبسایت IGN داشت اطلاعات جدیدی را منتشر کرد. او در این مصاحبه به صراحت اعلام کرده است که این فیلم دنباله‌رو هیچ کدام از قسمت‌های این بازی نخواهد بود.

نکته قابل توجه آن است که فیلم Metal Gear Solid قرار است تمامی اتفاقات این یک دهه را که از دوران جنگ سرد میان شوروی و ایالات متحده آغاز و در آینده‌ای که جنگ به روزمرگی کشورها تبدیل می‌شود را در خود جای دهد. فیلمی دو ساعته، متشکل از بازه‌‌های زمانی مختلف که به نظر یک تولید جدید و جالب خواهد شد.

به گفته کارگردان این اثر مردم از ساختار سه‌پرده‌ای فیلم‌ها خسته شده‌اند و هر روز شاهد یک فیلم با این سبک هستیم. طبق گفته‌های او داستان بازی به شکلی شروع و وارد آن خواهید شد که قبلا آن را تجربه نکرده باشید.

بخش دیگر صحبت‌های وگت رابرتز به بخش انتخاب بازیگران مربوط بود. او در این بخش به این موضوع اشاره کرد که هنوز بازیگران این فیلم انتخاب نشده‌اند و پروسه این انتخاب زمان‌بندی نشده است. چندی پیش شاهد پوستر مفهومی فیلم بودیم که طراح چهره‌ی سالید اسنیک را شبیه به چهره‌ی کریستین بیل طراحی کرده بود، ولی این شباهت بدون تصمیم قبلی و ساخته ذهن طراح بوده است.

کارگردان فیلم در مورد بحث اقتباس‌های ضعیف سینما از روی بازی‌های ویدئویی نیز صحبت‌هایی را کرده است و با اشاره به فیلم Edge of Tomorrow به این موضوع اشاره می‌کند که به نظرش فیلم‌های ویدئو گیمی فوق‌العاده‌ای ساخته شده‌اند، ولی لزوماً اقتباس دقیق و مشخصی از روی یک بازی خاص نبوده‌اند. برای مثال در فیلم Edge of Tomorrow شاهد ریسپاون شدن بعد از مرگ هستیم که یک مکانیسم تعبیه شده در بازی‌های ویدئویی است.

 

 

منبع: IGN
مطلب قبلی برزیل، سیزدهمین بازار گیمینگ در سال 2018
مطلب بعدی مکزیک، دوازدهمین بازار گیمینگ در سال 2018
Print
163 رتبه بندی این مطلب:
5/0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x